Jdi na obsah Jdi na menu
 


Jak zabezpečit plot

22. 5. 2017

Pokud bydlíte v domku, je pro kočku výborné, že může ven. Ale často není žádoucí, aby se kočka dostala mimo váš pozemek, ať už kvůli provozu na silnici nebo třeba kvůli sousedům, kterým vaše kočka vadí.
Plot jde snadno zabezpečit, aby ho kočka nepřelezla.
Podívejte se zde.

 

plot350.jpg

 

 

 

 

 

plot300.jpg

 

 

 

 

 

Další fotky zde.

 

Komentáře

Přidat komentář

Přehled komentářů

Ploty proti přelezení

(Franta, 22. 7. 2018 11:11)

To je sice hezké, co zde máte. Jenomže běžný člověk nepotřebuje pěstovat kočky a obávat se, aby mu neutekly, ale většinou potřebuje, aby plot byl nepřelezitelný z obou stran, aby mu do dvora nepřibývaly. Ty vaše řešení jsou vlastně pasti na divoké kočky, které by se mi množili na dvoře! Nejsem pěstitel koček, lezou mi ze všech stran na dvůr, všechno zničí nebo poserou. Proti tomu bych potřeboval poradit. Já bych více ocenil, kdyby si děti mohli nechat hračky na dvoře, lidi jsou pro mě důležitější. Protože co takhle třeba chránit a pěstovat potkany? Jsou to také roztomilá zvířátka - kastrujme je.

Re: Ploty proti přelezení

(Kočky SOS, 22. 7. 2018 11:54)

Dobrý den Franto,

jestli jste si nevšiml, nacházíte na stránkách kočičího útulku, to znamená lidí, kteří kočky mají rádi. Copak tady asi hledáte?
Představze si, že "běžných lidí", kteří kočky mají rádi je hodně a chtějí je ochránit nejen před tím, aby je na silnici nepřejelo auto nebo jim někdo zlý neublížil, ale tyto zábrany právě znemožňují kočkám dostat se z pozemku svého majitele na jakýkoliv jiný a obtěžovat svou přítomností sousedy, třeba takové, jako jste vy. Takže právě vy byste měl být rád, za každého, kdo si plot takto zabezpečí a ne to kritizovat.

Pokud k vám kočky lezou na dvůr, je to proto, že jejich majitel nemá svůj plot zabezpečený, to vám nedošlo?
A nejsou to žádné pasti pro "divoké" kočky, protože ty se právě přes zabezpečený plot dovnitř nedostanou.
Lidé jsou nezodpovědní, kočky nekastrují, kočky jsou pak přemnožené, často bez majitele a v tom případě mohou obtěžovat. Není to však vina těch koček, je to vina lidí. Proč se posměšně vyjadřujete o kastracích, když právě ty zabraňují přemnožování, to nechápeme.

A potkani? No vždyť i ti se pěstují jako domácí mazlíci a jsou kastrovaní. O tom jste ještě neslyšel?
Vězte, že kolem vás žijí lidé, kteří mají rádi nejen lidi zrovna jako vy, ale do srdíčka se jim vejdou i kočky a další zvířata, která mají také právo na život.

Re: Re: Ploty proti přelezení

(anna žihlová, 30. 10. 2020 10:25)

Pane Franto ,
co tu jinak děláte tady to není stránka pro ty co kočky nenávidí nebo se jich chtějí zbavit. Děkuju.

Re: Ploty proti přelezení

(David, 22. 7. 2018 14:43)

Franto.. Lidi jak ty by mneli byt kastrovany.. Kazdy clovek co nema rad zvirata je ubozak

Re: Re: Ploty proti přelezení

(Šolcová, 6. 6. 2021 14:58)

souhlasím s Vámi

Re: Ploty proti přelezení

(Iveta, 22. 7. 2018 23:32)

Milý Franto, jsem běžný člověk pro kterého jsou důležití lidé a kočky "nepěstuji". Já kočky "chovám"! Také kladu důraz na to, že volně žijící kočky domácí se samy od sebe "nepřemnožili", ale "přemnožily" se díky nezodpovědným lidem (to je rozdíl). Tu divokou jste asi opravdu nikdy nepotkal, na zahradě u Vás asi nikdy nebyla. Na našem území se téměř nevyskytuje a je chráněna zákonem. Také mi cizí domácí kočky lezou na pozemek a děti u nás na dvorku by "nemohli", ale "mohly" být a také jsou v pohodě i s námi. A pokud mě někdo sere, tak to nejsou cizí kočky, ale sousedé podobní Vám.
Právě proto, aby mé kočky nepotkávaly takové lidi jako vy, mám voliéru (jiní zabezpečený plot), proto naše kočky nikam nelezou a nikoho neobtěžují. Poraďte Vašim sousedům, ať jsou zodpovědní a plot si chytře zabezpečí, jako v příspěvku viz výše.
A k těm kastracím: kdyby majitelé koček zodpovědně kastrovali, nebylo by třeba zachraňovat trpící kočky, nebyly by přemnožené a nikam by nelezly, kdyby se kastrovali potkani, nebylo by třeba deratizátorů a někdy mám pocit, že by neškodilo kastrovat blbce...
Dále bez komentáře, bystří se dovtípí.
PS:také jsme chovali potkana, jmenoval se Karel a když umřel, oplakali jsme ho. Po Vás by mi ovšem smutno nebylo. S pozdravem Iveta Štanclová

Pro Frantu

(Jana, 5. 5. 2020 16:46)

Tak si to namontujte opacne, nez je uvedeno tady, ne? To mi prijde docela logicke...

Re: Ploty proti přelezení

(Milan, 15. 9. 2020 8:42)

Vážený pane Franto,
přečetl jsem si Váš článek pozorně, ale nějakou nenávist proti zvířatům jsem v něm nenašel. Pochopil jsem z něj to, že pouze chcete ochránit sebe a své děti před výkaly cizích koček. Zde jste však narazil na lidi, které cizí problémy nezajímají. Mají rádi kočičky a vůbec je netrápí, že Vás kočky obtěžují. Je to podobný případ, jako část otravných kuřáků, kteří nechtějí pochopit, že někomu smrdí a měli by si kouřit někde v ústraní nebo jen ve společnosti kuřáků. Dle názorů na Váš příspěvěk se však o cizí kočky máte starat (to byste si mohl raději pořídit kočky vlastní). Pořiďte jim záchody a starejte se o jejich hygienu. Každý kdo má kočku, měl by zabezpečit, aby nelezla na cizí pozemek. Pokud to neudělá, porušuje zákony. Ohlasy na Váš článek jsou však napsány v tónu "nekritizujte nám kočičky a Vaše problémy nás nezajímají". Na čí straně je bezohlednost, to si každý musí vyhodnotit sám. Vůbec nezáleží na tom, že jste se obrátil na stránky kočičího útulku, právě tady by měli pochopit, o co Vám jde. Kdo má kočky rád, nechť o ně pečuje. Měl by však mít pochopení i pro ty, kteří z různých důvodů kočkám nefandí. Na tom není nic špatného.

Re: Re: Ploty proti přelezení

(Kočky SOS, 15. 9. 2020 12:23)

Tak trochu nám uniká, jaký je smysl vašeho komentáře?

Píšete: "Každý kdo má kočku, měl by zabezpečit, aby nelezla na cizí pozemek."

No a o čem je asi ten náš příspěvek?
Právě o tom, že si má každý kdo má kočku, pozemek zabezpečit, právě třeba i kvůli sousedům, kterým kočka vadí. Je to tam napsáno.
To, že jsme se podivili, že Franta hledá informace na stránce útulku není snad nic tak hrozného, a je logické, že "kočkomilové" v komentářích budou na straně koček.
Jinak souhlasíme, kdo má kočku měl by mít pozemek zabezpečený, ale jak píšu - o tom přece celý ten příspěvek je a jsou tu v albu nápady jak to udělat.

Re: Ploty proti přelezení

(Šolcová, 6. 6. 2021 14:56)

Nehorázný názor a srovnání.

ZABEZPEČENÍ PLOTU

(anna žihlová, 30. 10. 2020 10:19)

DĚKUJU, ZA RADU POKUSÍM SE TO NĚKDE SEHNAT UŽITEČNÁ RADA.

Prodej zabezpečení pro kočky

(Monika Lajpertová, 10. 2. 2020 8:31)

Dobrý den, mohu poprosit o kontakt na prodávajícího těchto zabezpečovacích prvků. Děkuji

Re: Prodej zabezpečení pro kočky

(Kočky SOS, 10. 2. 2020 17:49)

Dobrý den,
tyto zabezpečovací prvky prodávají firmy, které se zabývají montáží plotů, zkuste si do vyhledávače na internetu zadat "ploty" a můžete si najít a oslovit firmu z vašeho okolí. Nebo je možné že se prvky dají koupit i v hobby marketech typu OBI apod.

Vzkaz Frantovi

(Jitka, 17. 9. 2019 15:45)

Jste ubohej a pro vaší informaci,když jste k tomu tupej kočky se chovaj pěstujou se kytky:-))

Vzkaz Frantovi

(Blanka, 15. 9. 2018 10:24)

K vam se Franto nebudu ani moc vyjadřovat,jen ze jste ubohy a sobecky tupec.

Ploty

(Šárka, 24. 7. 2018 0:29)

Milý Franto, když jsem byla dítě a trávila prázdniny u babičky na vesnici, poslala mě do statku pro kotě. Musela jsem jít hned, aby na nás zůstalo. Tehdy bylo nemyslitelné, že by ve stavení nebyla minimálně jedna kočka, která by ochraňovala stavení proti myším a potkanům.O nějakých deset let jsem musela čelit vraždění nechtěných přemnožených koťat. A proč?? Protože kastrace byla proti přírodě. Jakoby zabíjení proti přírodě nebylo.Nikdo nebyl ochotný obětovat 300 Kč na kastraci. Tolik to tehdy stálo. A co z toho máme teď? Plné útulky nechtěných koček. Nekontrolované množení. A pod kontrolu se to snaží dostat právě dobrovolníci a organizace jako je SOS Hodonín. Spíš by jste jim měl poděkovat a ne na ně útočit. Starají se právě o to, aby Vám kočky nelezly přes plot.
A dovolte mi jednu radu na závěr. Podle velikosti Vašeho dvorku umístěte jednu nebo více nízkých krabiček s úplně obyčejným stelivem třeba někam za květináč nebo keř. Nebo do záhonku, prostě tam, kde nechcete aby kočky kálely. Většinou jim to vyhovuje více jak hlína.Bohužel, musíte tu krabičku čistit. Ale je to přeci lepší, než mít hovínka, kde je nechcete.

Pomoc

(Marketa koutkova, 7. 6. 2018 15:23)

Prosim o cenovou nabidku a pomoc.
Musim v brzke dobe zabezpecit pozemek 9x9m a 13x4m.
Stiznosti na kocky.....
Lze zaslat katalog ci jine.
Dekuji
Koutkova Marketa
731522238
Mratin

Re: Pomoc

(Kočky SOS, 7. 6. 2018 16:01)

My jsme útulek pro opuštěné kočky, my ploty nezabezpečujeme, musíte si najít firmu, které dělá ploty a když jim ukážete na našich stránkách o co vám jde, určitě si budou vědět rady.

Re: Pomoc

(Alesbrhel.cz, 22. 7. 2018 12:31)

Dobrý den. Pokud máte zájem o zhotovení takove zábrany na plot , mohu vam pomoci. Kontaktujte mě prosím na mých www stránkách www.alesbrhel.cz. Aleš Brhel.

kde koupit

(Marie, 28. 9. 2017 17:19)

Dobrý den,můžete mi prosím napsat, kde se dá ta sada k zabezpečení koupit nebo objednat? Děkuji předem.